vonino zun xo review

UPDATE 2:

Am primit răspuns din partea Vonino. Iată comunicatul acestora oficial:

În primul rând, ne cerem scuze pentru inconveniențele cauzate și vă asigurăm că întreaga echipă Vonino lucrează pentru ca experiența fiecărui client cu produsele Vonino să fie una premium.

În ceea ce privește concret problema semnalata de mai multi clienți ai companiei Vonino, atât către o serie de bloggeri, cât și către service-ul nostru, am reușit să idenficăm problema. Colegii noștri au efectuat o serie de teste, atât hardware, cât și software, iar în acest moment testează o soluție definitivă care să rezolve această problemă și să preîntâmpine revenirea ei la terminalele Zun XO.

Pentru clienții care vor întâmpina această problemă în următoarele zile, sfatul nostru este ca înainte să trimită terminalul lor către service-ul Vonino, să ia legătura cu echipa noastră, fie la adresa suport [@] vonino.ro, fie pe pagina noastră de Facebook pentru a fi îndrumați către pașii corecți spre rezolvarea problemei.

Nu putem decât să insistăm că primul pas spre rezolvarea oricărei probleme este comunicarea cu echipa noastră, să vă mulțumim pentru răbdare și pentru încrederea acordată brandului nostru.

Echipa Vonino

 

 

 

UPDATE SI MARE ATENȚIE!

În urma comentariilor primite mă văd nevoit să nu recomand acest telefon! Nu m-am ales nici cu bani, nici cu vreun produs, a fost pur și simplu o campanie de testare la care am participat. Sunt șanse destul de mari ca în urma achiziționării acestui telefon să aveți următoarea problemă:

Voi încerca în continuare să obțin un punct de vedere de la ei.

Voi încerca de acum în colo, în fiecare test al oricărui device primit de mine să mă asigur că totul merge așa cum trebuie. Nu am avut niciodată probleme cu nici un alt brand până în acest moment. Singura problemă avută cu AllView a fost cea cu telefonul meu personal, dar problema mea s-a datorat de fapt celor de la Depanero.

 

 

 

 

 

Câteodată ai impresia că ști totul despre un anume brand. Pentru că auzi în stânga și-n dreapta câte o părere, nu neapărat avizată sau dreaptă pentru că respectivul individ a avut ocazia să se „joace” cu un anumit produs al acelui brand, dar aceea părere pe care o auzi o și atribui ca fiind justă. Din păcate am fost și eu în pielea ta, a acelei persoane care a avut o părere nedreaptă față de un brand fără să fiu în cunoștință de cauză. Descoperă smartphone-ul Vonino Zun XO și află cum acest telefon te poate surprinde!

Zilele trecute am fost surprins de către Vonino Zun XO. Este un smartphone atât de surprinzător, încă din prima clipă, când deschizi cutia și îl observi. Având dimensiunile de 70.5 x 143 x 7.9mm și o greutate de 129 g, este ușor, foarte ușor. Apoi am mai fost surprins și de faptul că a venit deja pregătit cu o folie pusă pe el. Chiar dacă alți producători îți trimit folia în plic și îți transmit practic „de aici te descurci tu să aplici folia”, cei de la Vonino chiar s-au gândit că utilizatorii pot să greșească și să aplice greșit folia. Și apoi dacă se duc să o pună undeva la un specialist, acela costă un 5 – 15 RON în plus.

În schimbam fost un pic dezamăgit de căștile audio, cel puțin de felul în care au venit ambalate. Trebuie să recunosc că nu am simțit nici o diferență în căștile oferite de Vonino sau acele căști de 5 RON dintr-un târg oarecare. Evident nu este un impediment, ci o mică dezamăgire în tot ansamblul de prezentare al telefonului.

Camera

Vonino Zun XO are o cameră principală de 13 Mpx, ai putea să zici că nimic nou, că această valoare deja începe să devină un standard pentru majoritatea telefoanelor. Dar dacă-ți spun că o să rămâi surprins de pozele pe care le vei face cu el? Eu da, am rămas surprins. Cei ce nu știu, vă zic acum, stau la etajul 7 și pot spune că am ocazia de a vedea răsăritul și apusul soarelui de fiecare dată când norii mă lasă.

Vonino Zun XO Review Photo
Vonino Zun XO Review Photo

Totuși, este o poză cu soarele direct în cameră. Pe modul automat. Dacă doriți în comentarii, voi pune această poză făcută cu Vonino Zun XO alături de poza făcută cu un Sony Xperia Z3. Dacă vedeți vreo diferență, să-mi spuneți!

Descoperă și Vonino Jax Q, un smartphone care oferă printre altele și o cameră de 8 MPx pentru doar 289 RON!

Aplicația de cameră oferă o multitudine de opțiuni ce-ți va da ocazia de a fotografia cu plăcere tot ceea ce ochiului tău îi va plăcea. Sfatul meu este să nu te limitezi la modul auto, încearcă toate opțiunile pentru că Vonino Zun XO te va surprinde de rezultate, trebuie doar să încerci.

Caracteristici

  • Sistem de operare:Android 5.1 Lollipop
  • Tip:4G Smartphone
  • Retele mobile:4G LTE-FDD – 800/1800/2600 MHz,3G HDSPA(21.4 mbps),HSUPA,WCDMA 2100/900, 2G EDGE(384-473kbps),GPRS(171.1kbps),GSM 850/900/1800/1900MHz
  • Procesor sistem:Octa-Core MediaTek MT6735, Cortex A53 1.3 GHz
  • Procesor video:ARM Mali-T720
  • Memorie RAM:2GB
  • Stocare:16GB; Suporta TF card pana la 32GB
  • Camera:Camera-fata:5.0 mega pixeli, Camera-spate: 13.0 mega pixeli AF
  • Display:IPS Capacitiv 5.0 inch, HD/WXGA 1280 x 720
  • Conectare si porturi:WiFi 802.11b/g/n, Bluetooth 4.0LE, GPS cu suport AGPS, 3.5mm jack audio, micro-USB, DC 5V,1A
  • Baterie:Li-ion 3.7V, 2150 mAh,pana la 200h in asteptare; pana la 4h in conversatie
  • Dimensiuni:70.5 x 143 x 7.9mm
  • Greutate:129g
  • Dual Sim

Prezentare

Vonino Zun XO se prezintă într-un design cu linii moderne. Dispune de un ecran cu o rezoluție de 1280x720px și o diagonală de 5″, cu tehnologie IPS, ce-ți oferă o experiență vizuală uimitoare și culori vibrante. Procesorul Octa-Core Mediatek tactat la frecvența de 1.3 Ghz împreună cu cei 2 GB DDR3 memorie RAM îți oferă o utilizare fluentă, rapidă și poate face față cu brio multor aplicații consumatoare de resurse. Sistemul Android Lollipop vine ca o extensie naturală a hardware-ului disponibil pe Vonino Zun XO.

Un plus îl reprezintă și multitudinea de variante de conectare pe care Zun XO ți-le pune la dispoziție. Conectivitate 4G, Wi-Fi și Bluetooth 4.0 te menține tot timpul conectat la tot ce este nou și la toate device-urile accesorii existente pe piață. Împreună cu un abonament sau cartelă cu o opțiune de date, poți fi sigur că oriunde ați merge, puteți cea mai bună rută cu ajutorul modulului GPS încorporat.

Spațiul de stocare este suficient pentru orice utilizator obișnuit de smartphone. Ai la dispoziție 16 GB de stocare, unde îți poți salva pozele efectuate cu camera de 13 Mpx cât și camera frontală de 5 Mpx. Iar dacă acest spațiu nu îți este de ajuns, îl poți extinde cu până la 32 GB printr-un card de memorie microSD.

Bateria ar putea fi compromisul din tot acest ansamblu. Bateria de 2150 mAh îți pune la dispoziție până la 4 ore de convorbiri și până la 200 de ore de standby. Astfel, într-o utilizare medie a telefonului acesta face față cu succes unei zile pline de activitate.

Concluzie

Vonino Zun XO este un smartphone ce te poate surprinde. Pentru un preț de 599 RON de la Vonino sau 620 RON la eMAG, obții un smartphone cu o cameră principală de 13 Mpx foarte bună, o cameră frontală de 5 Mpx pentru selfie-uri exterioare (afară pe lumină naturală, în interior, la lumină slabă nu reușește mare lucru), spațiu de stocare de 16 GB, memorie ram de 2 GB și un procesor Octa-Core de 1.3 Ghz.

Personal, pot spune că poate fi un cadou perfect de sărbători. Oricine dorește să se încadreze în buget, poate surprinde persoana dragă cu acest smartphone surprinzător.

55 Thoughts to “Review Vonino Zun XO”

  1. Am aceiasi problema cu Zun Xo barait in timpul convorbirilor, imi este frica sa il trimit in service dupa ce am citit postarile voastre cel mai bine ar fi sa ne adresam OPC direct. Eu unul mai astept un update de soft daca nu pun ciocanul pe el dupa ce primesc raspunsul de la OPC. Deja am cumparat alt telefon. ROG COLEGII DE SUFERINTA SA POSTEZE PROBLEMA SI PE SITE-UL EMAG SA NU MAI PACALEASCA SI ALTII CA NOI!

  2. Buna ziua!
    Am cumparat de pe siteul dumneavoastra un telefon Vonono Zun Xo, cand l.am scos din cutie nu mergeau castile, nici un tip de casti! Cand inregistrez de aude un bâzâit. In fine , cel mai grav este ca telefonul asta se descarca la incarcat si nu se incarca mai mult de 37% oricat ar sta la incarcat. Regret ca mi.am cumpar acest telefon, il am de o saptamana si am avut numai probleme cu el!!!

    1. Buna Georgiana! Majoritatea de aici, avem probleme cu telefonul acesta. Pe site la Vonino, e un nr de tel. Suna si zi ca vrei banii inapoi. Vor incerca sa te „prosteasca” cu varianta de service. Nu se va rezolva nimic. Toti am primit telefoanele la fel, din service. Sper sa te incadrezi in cele 15 zile, sa iti recuperezi banii!

  3. 1. Am incercat sa pun screensaver, dar nu merge. (Pe un lg cu android 4.2, pot pune acele live wallpapere.) Problema e din cauza androidului 5.1 sau modelul zun xo nu accepta aceasta functie?
    2. Daca stau pe net, cu telefonul in priza, scad procentele bateriei. Pe orice alt telefon am avut, nu am patit asa ceva.
    3. Am rezolvat problema bazaitului: AM SCOS CARTELA DIN TELEFON. Folosesc vechiul lg, pentru apeluri. Ura…Traiasca Vonino!

  4. Salut Damian, am văzut pe fb și am testat . Pe telefonul ajuns la mine în teste nu s-a întâmplat nimic din ce zic utilizatorii aici. Mai mult am acasă încă doua, unul sigilat care va pleca premiu și unul la soție care tocmai ce a înlocuit un s3 cu el. Telefonul se comporta impecabil, altfel as fi revenit la Samsung s3 și as fi anulat concursul.

    Mă gândesc ca e ceva problema de lot, habar nu am, cert este ca cele ajunse în posesia mea sunt impecabile.

      1. Bună Mihai,

        Dacă ai probleme cu terminalul tău Zun XO, dă-ne un email la adresele suport@vonino.ro sau ami@advanced.ro.
        Dacă nu, nu putem decât să te asigurăm că părerile lui Andrei sunt cât se poate de reale, după cum vezi, fiecare blogger și-a spus părerea sinceră, indiferent că a fost vorba de una pozitivă sau negativă la adresa produselor noastre.

        O zi frumoasă!

        1. O zi frumoasă!? Păi cum să fie frumoasă când am fost țepuit de 600 de lei datorită bloggărilor ce mănâncă căcat pe bani celor de la vonino?Că doar am citit aici că e totul ca în povesti,am dat cu el de toți pereții sa îndoit puțin pe mijloc butonul de volum restu e în regulă,bateria e de toată jena ori ce vechitură de smartphone se incarca daca îl utilizezi in timpul încărcării,în schimb asta se descarcă să nu mai spun de rahatul de încărcător ce nu încarcă sau de căstile audio care au funcționat aproape o săptămână,tare aș vrea banii înapoi dar nu cred că o să îi recuperez si decât să trimit telefonul pe costul meu si doar să il plimbați ,aleg să fac o plangere la OPC apoi să aveți voi o zi frumoasă, ca a mea…

    1. Multumim domnule Damian Irimescu pentru faptul ca ati actualizat corect articolul si sa spus totul direct, ca acest terminal vine DEFECT DIN FABRICATIE. Totusi cei de la vonino nu recunosc si vor terminalul in service ca sa il strice sau sa nu il repare. Ce este mai rau ca vor sa il trimiti tu pe cheltuiala ta in service parca suntem noi vinovati ca am luat teapa, iar vonino canta ca in cantecul celor de la „Cassa Loco – Ce bine imi pare ca ai luat teapa” O porcarie tipic romaneasca! Sper sa se ocupe cei de la OPC de ei, eu le-am si depus o reclamatie.

  5. Buna seara !
    Tocmai am primit vonino zun xo din service unde l am trimis pt a 2 -a oara. Tot cu acelasi bazait in conversatie.
    La rubrica reparatie au scris ” rem.def. audio” deci zic ei ca au rezolvat probl. Ei bine, pe naiba au rezolvat-o ! De la primul apel zgomotul e prezent din primele secunde in tel interlocutorului.
    Dle Irimescu, ne-ati promis ca le ve-ti cere celor de la Vonino un punct de vedere…dar nu am vazut nimic. Nu va implicati pt ca ati incasat ceva de la ei sau….?
    Sincer un prim pas ar fi modificarea rewiewului in care sa mentionati aceasta problema plus faptul ca suntem o gramada de gaste care pot afirma cu dovezi (e-mailuri schimbate cu service-ul) ca service-ul acestor telefoane este unul de tot rahatul (si nu ma refer la cel turcesc).
    Am remarcat ca au umblat fizic in telefon (am foto cu suruburile si am constatat ca un nr de 6 suruburi din partea de jos au fost desfacute,restul nefiind desfacute,deci concluzionez ca operatia a fost ceva de genul : cracanat plasticul acela pana la jumatatea tel si bagat sau scos ceva din el..)
    Nu mai am cuvinte…le-am mai trimis un e mail si apoi direct la OPC ma duc sa le cer fie un tel nou fara probleme,fie banii inapoi + banii frecati pe curierat.
    In concluzie : Atentie amatori de chilipiruri noi, cascati ochii la ce cumparati !!! Eu,ca naiba,inainte sa l comand n am vazut nimic de rau despre acest telefon asa ca am cazut de gasca pt cei de la Vonino

    1. Bună Florin,

      Ne cerem scuze pentru inconveniențe. Te pot asigura însă că, până acum, colegii noștri din service au făcut tot ce le-a stat în puțintă pentru a remedia problema. Ne pare rău că în cazul telefonului tău aceste soluții nu au funcționat. De asemenea, bloggerii cu care echipa noastră a ales să colaboreze nu au primit bani pentru a-și expune părerea despre terminalele noastre, această campanie fiind derulată în cadrul Probei de Foc. Am să te rog să ne trimiți un e-mail la adresa ami@advanced.ro și vom discuta împreună o cale de rezolvare a acestei probleme.

      Mulțumim pentru răbdare!

  6. Am aceeasi problema cu bazaitul telefonului si dupa 9 zile de service. Singura schimbare e ca mi-au zgariat foarte tare folia. Ca eu sa cred ca au avut activitate. S-au gandit ca unde am dat 600 de lei, plus 40 la curier, mai pot da cateva zeci de lei si pe o folie. Niste nenorociti. Nu isi da nimeni interesul pt noi. Vonino a platit cativa tipi ca al de Irimescu, sa le faca reclama. Noi am fost de buna credinta. Ei au milioane in conturi, noi lipsa in buget. Fugiti de vonino, ca dracu de tamaie. Sa va [] de jegosi! Teparilor! Sa va luati lumanari si sicrie de banii aia! Huo de voi!

    1. Gabriel…in ultimele zile cei de la vonino service se lauda ca au gasit problema (ii de la microfon ma mir de cum nu si-au dat seama )….eu voi trimite pentru a doua oara telefonul la ei insa am si eu emotii sa nu mi-l zgarie…ultima data cand l-am trimis mi-au stricat suportul de telefon din cutie (chestia aia alba ) si i-au facut zbor din bucuresti , cred ca s-a balanganit pana a ajuns la mine …ma mir de cum nu s-a zgariat….sincer nu cred ca se va rezolva problema…..

    2. Bună Gabriel,

      Ne cerem scuze pentru inconveniențe. Lăsând deoparte limbajul tău licențios și injurios, am să te rog să ții cont că defectul semnalat de tine nu este în niciun fel vina echipei noastre, aceasta lucrând neîncetat pentru a soluționa orice problemă semnalată de oricare dintre colegii noștri. De asemenea, bloggerii cu care echipa noastră a ales să colaboreze nu au primit bani pentru a-și expune părerea despre terminalele noastre, această campanie fiind derulată în cadrul Probei de Foc.

      Am să te rog să ne trimiți un e-mail la adresa ami@advanced.ro și vom discuta împreună o cale de rezolvare a acestei probleme.

      Mulțumim pentru răbdare!

      1. Am primit produsul din service, tot cu defectul semnalat. Nu ne mai chinuiți cu mail-urile. E de ajuns sa sun un minut, va zic ca bâzâie telefonul și gata. Ușurați procedura! Îmi cer scuze pentru limbajul obscen. Se acumulase frustrare, în cele doua săptămâni. Și ma deranja ca nu ne baga nimeni în seama. O zi buna, d-ra sau d-na Ana-Maria!

      2. Stimata doamna sau domnisoara Radu, vad ca aveti un limbaj foarte diplomatic, sunteti instruita sa pacaliti prostii ca noi, care am dat 600 de lei pe un „trompeta” de de telefon! Scuzati limbajul neacademic, dar cand platesc pentru un terminal ce vine defect din fabrica, eu ca si vanzator sa-mi spal numele, procedez la retragerea lui de pe piata! Va intreb foarte respectos, cand o sa le retrageti de pe piata sau va stau bine la salariu banii prostilor, pacalitilor si asa mai departe, romanilor astia amarati care fac eforturi sa cumpere un „tomberon” de telefon. Scuzati inca o data, dar nu ma pot abtine, cand ma mai puneti si sa platesc curierul ca sa trimit „tomberonul-cu nume de smartphone octa core suna foarte bine” la voi in service! Va doresc o zi cat mai frumoasa.

      3. Stimata doamna Radu, cred ca nu mai aveti cuvinte pentru ca ne-ati vandut o chinezarie defecta. Am facut sapaturi pe net si am aflat ca vindeti niste telefoane, din ce in ce mai proaste, cred ca ati facut un alt contract cu o companie „no name” din China si acum va livreza telefone defecte. Aici aveti oameni buni istoria chinezariei pe scurt sa vedeti cum sta treba cu numele asta pompos: Vonino – este o companie înregistrata în SUA, lansată în 2009, dar nu știu cine-i în spatele ei, dacă sunt americani sau nu. Iau produse ODM din China și le distribuie în lume sub nume propriu. vonivo.ro
        Clarificari: ODM = original design manufacturer, adică o companie care proiectează și fabrică diverse dispozitive (foarte ieftine la preturi de nimic). Alte companii le cumpără de aici ( cum este si Vonino) și le etichetează sub brandul propriu. Majoritatea ODM-urilor sunt în China (nu că restul nu tot acolo ar fabrica, indiferent că-s Apple sau Dell), că-i cel mai ieftin. Sunt atât de multe încât fiecare companie își găsește pe cineva de la care să ia produse și eventual să comande anumite configurații hardware.

  7. Pentru cei care se plang de bazait….la fel am si eu…bazaitul se opreste daca se pune degetul pe partea dreapta jos (cred ca este microfonul acolo). Am trimis telefonul in service cu problema aceasta si l-am primit dupa 12 zile, cand am desfacut cutia telefonului suportul acestuia era rupt, pe garantie scria update soft, cand am pus cartela in telefon si dau un apel ce sa vezi problema tot acolo este, intre timp am descoperit faza cu acoperirea microfonului sau ce o fi orificiu din dreapta jos, (cam asa se manifesta problema https://www.youtube.com/watch?v=ziB-uc29CmU&feature=youtu.be)…am vorbit cu cei de la suport vonino, aparent trebuie sa il trimit din nou(iar taxa la fan curier iar cumpara cutie si plic anti soc), din ce am inteles de la ei daca il trimit iar la service si iar il trimit cei de la service defect trebuie sa repet procedura pana se incheie garantia (frumos nu?)….tura aceasta cand il trimit in service aparent trebuie sa includ si un cd cu filmarea problemei si o inregistrare a unei convorbiri si trebuie sa cer o testare indelungata (desi bazaitul apare in primele 5 minute de la inceperea convorbirii{intre 5 secunde si 5 minute a tinut cel mai mult pana sa apara bazaiala},mie cei de la service mi-au dat impresia ca nu testeaza produsul mai mult de 5 min ).
    Pt cine se va uita la video postat cu problema astept pareri chiar si din partea domnului Damian Irimescu.

  8. Buna ziua!
    Cu parere de rau trebuie sa zic ca sunt si eu in clubul celor care nu pot duce la final o convorbire cu vonino zun xo din cauza aceluiasi bazait, zgomot ca o interferenta pe care interlocutorul meu il aude. Folosesc sim-uri de orange si digi si pot spune ca nu operatorul e de vina.
    Ca multi dintre ceilalti care acuza problema, am observat acest lucru dupa ce a trecut timpul de returnare( am prins sarbatorile, curieratul nu lucra, etc) si mi a fost imposibil sa l trimit. Ma rog am facut schimb de e-mail cu cei de la service care mi au sugerat sa l trimit la ei, lucru pe care l am si facut. Am scris frumos pe o hartie cum se manifesta si l am trimis la dumnealor. L am pus la curier pe 19.01.2016 si l am primit inapoi pe 01.02.2016. Nu am fost contactat absolut deloc in tot acest timp pt lamuriri. In cutie nu am gasit nimic care sa ma lamureasca ce i au facut, doar din certificatul de garantie reiese la rubrica Descrierea defectului : UPDATE SOFT , iar la rubrica Reparatii nu apare nimic. Chiar m am bucurat ca au rezolvat problema doar din soft dar bucuria nu m a tinut decat pana la a 2-a convorbire la care m am umplut de nervi. Deci buget – 600 lei si telefonul vechi in uz. Morala ? Nu stiu ce sa mai fac acum , OPC ? sa mai incerc sa dicut cu ei ?
    Daca e cineva care a rezolvat favorabil problema, va rog dati-mi un sfat. Va multumesc

  9. Rusine,Cum sa incep si cu ce sa incep? Bateria e de a dreptul penibila ,se descarca foarte repede plus ca orice vechitura de smarphone se incarca chiar daca il utilizezi in timpul incarcarii acestuia pluuus ca telefonul e la „minim” : luminozitate,sunete,notificari,2g si asa mai departe.Pe cutie si pe site scrie: Baterie 3,7 Li-Ion pe baterie scrie 3,8 polymer . Screenshot , printscreen sau cum naiba îi mai spune nu pot sa fac,in casti se aude o „bârâitură” urata ,cand vorbesc cu cu cineva se aude un bazait cam nasol, arată bine telefonul,nu am ce zice dar c-am multe defecte..nu merita mai mult de 300-350 de lei…

    1. Inseamna ca mai bun este Doogee Valencia 2 Y100 Pro pe care il am eu,Nu mi-a facut mari probleme si il am din iulie 2015. La design e cam la fel , doar procesorul are doar quad-core si 1 GHz.

    2. Bună Mihai,

      Îmi pare rău că nu ești mulțumit de terminalul tău Vonino Zun XO. Sfatul nostru e să îți trimiți telefonul către colegii noștri din Service-ul Vonino, pentru ca aceștia să poată remedia problema cu bateria.

      Telefonul se încarcă chiar și în timpul utilizării, niciun alt client nu a mai semnalalt o astfel de problemă până acum. Te asigurăm că dacă există „cam multe” defecte cauzate de producător și nu de utilizator, acestea pot fi rezolvate de către colegii noștri. Ține touși cont că vorbim de un terminal cu specificații tehnice mult superioare chiar și pentru categoria de preț în care se încadrează acum.

      Printscreen se face apăsând butonul de volum și butonul power simultan.

      Mulțumim că ai ales Vonino!

  10. Nu mai incape indoiala: bazaitul a devenit deja reprezentativ pentru acest telefon. Una e cand dintr-o mie de telefoane, e unul gresit! Mai sunt si exceptii. Dar la vonino zun xo a devenit o regula. Nu inteleg cum se poate lansa un model care sa nu poata fi utilizabil. Pentru doritorii de a cumpara acest telefon, va sfatuiesc sa alegeti altceva. Cine o cumpara, ca noi sa pateasca!

    1. totusi telefonul este 600 de ron….nu ii scoti din copaci….ori inlocuiesc produsul ori ofera altul functionabil….eu atat am primit” ne cerem scuze de una de alta”…..dar sincer asta nu ma incalzeste cu nimic , in portofel am o gaura de 600 de ron si in mana tot vechiul telefon…

  11. Salut, am cumparat si eu telefonul vonino zu xo, si avea o problema care am depistat-o abia dupa doua saptamani, se aude un bazait la persoanele care ma suna, eu ii aud foarte bine dar ei mai nimica, trebuie sa recunosc nu am crezut ca cei de la vonino mi-au trimis un telefon defect asa ca atunci cand cei care sunau imi spuneau ca nu ma aud sau ca bazaie le spuneam ori ca au telefoane naspa ori ca imi este ascultat telefonul ori ca nu am semnal, asa ca am sunat de la un alt telefon pe marele vonino zu xo si pot spune ca bazaia de imi spargea timpanele(bazaitul apare fie dupa 20 de secunde fie dupa 1-2 maxim 3 minute).
    Am vorbit cu cei de la firma ( raspund cu incetinitorul )si mi-au spus sa dau resetare generala, sa schimb cartela si alte sfaturi care nu au ajutat deloc, in cele din urma mi-au spus sa le trimit telefonul in service. Am avut ca rugaminte la ei sa imi spuna cand ajunge telefonul (pt. a da start la cele 15 zile in care sa il trimita inapoi), mi s-a ceur codul imei pt. a raspunde daca a ajuns sau nu (codul imei fiind ori pe cutie ori pe bateria telefonului) asa ca m-am lasat pagubas (pana mi-au zis de codul imei telefonul era deja trimis).
    Momentan ca tableta pot recomanda acest telefon face poze ok, functioneaza foarte bine, jocurile merg la grafica maxima si impecabil, dar ca telefon nu pot sa il recomand …cei cu care vorbesti nu te aud deloc din ce vad pe internet sunt destule persoane care au intampinat aceasta problema.

    P.S. ca sfat daca va cumparati acest ,sa nu aruncati vechiul telefon, sunt sanse mari sa primiti un produs defect de la vonino si sa reveniti la vechiul telefon, momentan eu am ramas cu un -600 de ron si tot cu vechiul telefon.
    Cand voi primi telefonul din service am sa revin cu alte adaugari….

  12. Salut! Am observat ca sunt minim 3 persoane care au probleme cu telefonul in timpul convorbirilor. Va rog frumos sa imi spuneti daca ati rezolvat. Intampin aceeasi problema. Adica persoana cu care discut aude un bazait tare. Prima functie a telefonului e sa putem vorbi la el. Apoi celelalte functii. Iar eu nu pot vorbi de pe acest model de telefon. E deranjant!

    1. Salut, în testele efectuate de mine, convorbirea telefonică a decurs normal, fără nici un bâzâit. Însă, pentru că sunt și alte persoane ce raportează aceiași problemă am decis să dau un email celor de la Vonino și să încerc să găsesc o rezolvare la această problemă.

      Înainte de a face asta, am nevoie să știu operatorii de telefonie mobilă folosiți. Poate ar fi o chestie de operator.

      @Mihai, @Ciprian și @Seby vă rog să-mi răspundeți la întrebarea de mai sus, iar în funcție de timpul de răspuns al celor de la Vonino, sper cât mai repede, să dau măcar o soluție la problema voastră.

      Cu respect,

      1. Domnule Irimescu, va multumesc ca va interesati pentru problema noastra! Ma bucur ca isi da cineva interesul. Operatorul meu de telefonie este telekom. Sim-ul l-am avut si in alte telefoane, si a functionat bine. Cu siguranta e vorba despre o eroare din telefon. Bazaitul este insuportabil. Voi suna azi la firma, sa vad ce explicatie primesc. O zi buna va doresc!

  13. am si eu o problema la fel ca Seby. cei cu care vorbesc aud un bazait puternic in telefon. de la ce sa fie.eu sunt in telecom, am schimbat zeci de telefonane si nu am patit niciodata asta

  14. la fel ca si Seby , am si eu o problema asemanatoare. cei cu care vorbesc aud un bazait puternic.de la ce se aude? am schimbat cartela(sunt in telecom) si tot se aude

  15. Se pare ca se cam face reclama iar unele lucruri esentiale sunt ascunse.
    mi se pare cam inutil un sd card daca doar citesti datele de pe el fara sa poti scrie…

    1. Faza cu cardul SD s-a demonstrat într-un comentariu anterior că această problemă nu aparține producătorului cât sistemului de operare și poate fi rezolvată urmărind instrucțiunile din link-ul de mai jos.

      O zi bună.

  16. Am achizitionate telefon Vonino acum 2 zile, si a aparut o problema.Cand vorbresc la telefon cu o persoana, dupa un anumit timp de conversatie(15-20 sec) persoana cu care vorbesc aude pe fundal un bazait puternic( ca un sunet de talanga).Sunt in reteaua Orange.De la ce ar putea fii?Putin ajutor.Sa stiu ce as putea face.

    1. S-ar putea să fie din cauza ariei de acoperire sau a antenei de recepție defectuoasă. Sfatul meu este să vorbiți cu un operator al companiei de telecomunicații la care sunteți abonat ori folosiți cartela.

      O zi bună.

  17. Cred ca e un mic impediment faza cu card sd, cata informatie sa tii astfel incat sa nu iti ajunga 45 gb, pui doar jocuri pe memoria interna iar restul pe card, unde ai 30 de gb.
    Telefonul este foarte bun cu un raport calitate/pret excelent deoarece se misca si arata foarte bine pentru 599 ron. Este telefon de buget care isi face treaba, nu am avut probleme cu el pana acum si il am de ceva timp.

  18. Totul este exact cum ai descris si tu in acest review, desi as mai adauga la performatnte ceva completari, telefonul ruleaza foarte bine, fara blocari in aplicatii si jocuri, singura observatie ar fi in multitasking ca atunci cand am deschise mai multe aplicatii si un joc eventual kill apps e mai greoaie insa se intelege asa ca as putea pune un 9 la performante.

    Legat de casti, mie mi se par foarte bune, sunetul este foarte bun,sunt super multumit de el,clar, chiar am fost surprins.

    NU regret achizitia facuta si le recomand si altora acest device si mersi pentru review.

  19. Am comandat telefonul de pe E-mag toate review-urile bune, tot ce am gasit pe net exceptional pe bloguri private dar nimeni – nici macar producatorul nu spune o chestie esentiala:
    – CARDUL SD ESTE DEGEABA!… Da, exact. Telefonul va citi de pe cardul SD dar nu va scrie. Nu aveti optiunea de „Move to SD Card” la aplicatii. Nu aveti optiune de salvare a datelor pe SD Card. LUCRU CONFIRMAT DE SUPORT VONINO!
    Ce mi se pare si mai stricator la cer este ca fac reclama exact pe acest aspect („Aveti la dispozitie un spatiu de stocare intern de pana la 16GB, suplimentat de posibilitatea de extindere cu un card de memorie microSD cu capacitate de pana la 32GB”) asta doar pe E-mag, ca pe site-ul producatorului este si mai inflorita treaba.
    Scriu acest review pentru a:
    1. Constientiza un cumparator – eu am fost pacalit si acum trebuie sa il returnez (deci timp pierdut, stres si nervi) si mai astept si max 14 zile pentru returnarea banilor.
    2. Nu se poate ca toti ce care au blogurile de review sa nu fi observat acest crucial neajuns deci VONINO este una din companiile care probabil isi cumpara review-urile.

    1. Salut Ionuț, îmi pare rău să aud de problema ta, în caz că nu ai observat, chiar dacă ți-ai fi luat un alt smartphone, în aceiași bani, tot aceiași problemă ai fi avut-o, nu de alta, dar problema constatată de tine se datorează sistemului de operare Android 5.1.

      Sunt sigur că cei de la Vonino, au luat în considerare reclamația ta și fac tot ce le stă în putere să remedieze problema. Asta însemnând un viitor update al sistemului de operare.

      Nu uita, Vonino Zun XO vine echipa cu Android stock, așa cum este el de ma Google, prin urmare, faptul că arunci vina pe brand-ul Vonino este inechitabil, neserios și fără fond.

      Sper ca data viitoare, când vei mai dori să achiziționezi un smartphone, să faci un research și pentru sistemul de operare, pro și contra-urile cu care vine.

      Te salut.

      Cu respect.

Lasă un răspuns