Suportul Tehnic este ceea ce
Te diferențiază în acest moment față de concurență. Sunt client Brainhost și aici am hostat acest blog. Sunt pe Blogger Brain, un pachet unde și eu am avut o mică contribuție. Dar sunt foarte mulțumit, pentru că deși dau 10 euro pe an, am parte de un Suport Tehnic exemplar. Nick poate să vă spună de câte ori nu am sunat eu pentru mici probleme, chestii pe care nu le-am știut și nu mi-a răspuns.
Un exemplu concret este că am avut cândva de a face cu un client. Acel client era hostat la o firmă care ducea lipsă la capitolul Suport Tehnic. Te vrei o firmă, oricare ai fi, trebuie să aloci timp clienților tăi pentru chestiuțile alea minore. Dacă nu aloci timp și nu răspunzi la telefon ce faci? Nu faci decât să enervezi clientul și cu ce te-ai ales? Un client în minus.
Un alt exemplu, este compania Orange se pare. Nu credeam că liderul de piață în telecomunicații poate să se poarte așa. Dar Andrei vă poate spun mai în detaliu ce s-a întâmplat. Cum tu, ditamai companie să nu reușești să răspunzi unui client nici măcar în intervalul pe care tu îl dai? Ce înseamnă asta? Voi să-mi spuneți.
Iar în concluzie, cine e de acord cu mine că, a oferi un suport tehnic decent, este cheia diferențierii tale față de concurență? Eu unul m-aș duce acolo unde atunci când am o întrebare și vreau un răspuns, să îl primesc, hai nu pe loc, dar cel puțin în 48 de ore.
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-103532497-4552-67586fbbc75e1' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=13.8.1#blog_id=103532497&post_id=4552&origin=damianirimescu.ro&obj_id=103532497-4552-67586fbbc75e1&n=1' data-name='like-post-frame-103532497-4552-67586fbbc75e1' data-title='Apreciază sau republică'><h3 class="sd-title">Apreciază:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Apreciază</span></span> <span class="loading">Încarc...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>
Clar ca suportul tehnic valoreaza imens la o firma, mai ales una de hosting. Si eu am blog-ul la BrainHost dar pana acum nu am trimis decat odata un ticket si au raspuns rapid.