Cristi Brâncoveanu a filmat într-un magazin Kaufland cum un produs afișat la raft avea prețul de 17.99 lei, iar la casă prețul de fapt era de 19.99 lei. Când managerul magazinului a venit și a văzut camera s-a eschivat pe genul boss, ascunde camera și o dăm la pace.

Mi se pare interesant totuși răspunsul celor de la Kaufland România, pe pagina lor de Facebook:

Acum, dacă tot îl roagă pe Cristi să se ducă să vâneze prețurile greșite afișate la raft, răsplătindu-l pentru fiecare greșeală găsită cu o donație de 500 lei unei cauze sociale alese de el, de ce nu am face noi toți asta? Adică, hai să-i ajutăm cu prețurile și pentru fiecare greșeală găsită să donăm 500 lei. Sunt atâtea cauze sociale care ar avea nevoie de acești bani, de ce să nu facem două lucruri bune cu o singură chestie?

Până la urmă, îi înțeleg și pe cei care se ocupă de prețurile la raft, dar hey, știm că sunt oameni și că pot exista greșeli, dar fiecare greșeală se plătește corect? Adică să luăm greșeala celor de la United Airlines care, din cauza scandalului izbucnit au pierdut 255 milioane $ pe bursă.

Ce zici Kaufland România, agreezi ideea unei vânători de prețuri greșite afișate la raft și ajutarea unor cauze sociale? Eu unul m-aș băga, oricum de acum înainte voi fi atent când îmi voi face cumpărăturile de la tine, atât la preț cât și la prețul de la casă. Cine știe, poate te fac să donezi 500 lei unei cauze sociale.

2 Thoughts to “#KauflandRomânia nu vrei să te ajutăm?”

Lasă un răspuns