Mașina din sticlă – Johnnie Walker Whisky spot reclamă TV
Nici nu are sens să vorbesc despre implicațiile pe care această campanie, #ImNOTdriving practic, începută de bine cunoscutul brand Johnnie Walker o are asupra condusului sub influența alcoolului. Ceea ce vreau să vă spun este munca pe care cei de la agenția Iris au depus-o. Toată această chestie super realistă a fost scrisă de Grant Hunter, Worldwide Creative Director și regizat de Russell Appleford. Reprezintă tehnologia McLaren transpusă în mașina de Formula 1 – Vodafone McLaren Mercedes Formula One – modelată CGI cu detalii impresionante și suprarealiste, cu o acuratețe de până la 3 mm.
Pentru toată scena în care mașina de sticlă de sparge a fost nevoie de aproape o săptămână de randare ceea ce s-a tradus prin generarea unui fișier de peste 100 GB de date. Pentru crearea mașinii de Formula One 2013 McLaren MP4-28 au fost necesare 1750 de pahare așezate în unghiuri optime pentru a recrea linia aero-dinamică specifică mașinii.
Enjoy!
superb 😉