UPDATE 11 decembrie 2017: Pentru a intra în legătură directă cu un operator la Relații cu Clienții Telekom (fostul Cosmote) trebuie să suni la 1234 și apoi să apeși 1, 2, 2, 2.

ACTIVEAZĂ OPȚIUNEA 1 TB 4G TRAFIC DE DATE ÎN TELEKOM. AFLĂ CUM! GRĂBEȘTE-TE MAI AI TIMP PÂNĂ PE 7 MAI 2015!

 

UPDATE 23 aprilie 2015: Pentru a intra în legătură directă cu un operator la Relații cu Clienții Telekom (fostul Cosmote) de pe abonament trebuie să suni la 1234 și apoi 1114.

UPDATE 24 noiembrie 2014: Pentru a intra în legătură directă cu un operator la Relații cu Clienții Telekom (fostul Cosmote) de pe cartela Prepaid trebuie să suni la 1234 și apoi 11315.

UPDATE: Pentru a intra în legătură directă cu un operator la Relații cu Clienți Cosmote Telekom de pe cartela Prepaid trebuie să suni la 1234 și apoi 150.

De câte ori nu ai vrut să intri în legătură cu un operator la Relații cu Clienți Cosmote Telekom? Eu am vrut de multe ori, dar de fiecare dată am fost „pierdut” în meniul foarte încurcat 1234. Am căutat pe net „Cum să intru în legătură cu un operator la Relații cu Clienții Cosmote Telekom” și nu am găsit decât variante vechi, de acu 1 an minim dar și de 2 – 3 ani. Am citit pe net, o groază de probleme după ce câțiva clienți au urmat întocmai scurtăturile pentru a intra în legătură cu un operator la Relații cu Clienții Cosmote Telekom și de fapt au activat nu știu ce extraopțiuni și s-au trezit cu facturile umflate.

Bun, revenind deci la research-ul efectuat de mine, tot de pe net, am descoperit într-un final cum pot intra în legătură cu operator la Relații cu Clienții Cosmote Telekom. Aceste informații sunt de actualitate în acest moment pentru data de 14 decembrie 2013. Acum, în cazul în care citești acest articol după această dată ține minte care este logica pentru a intra în legătură directă cu un operator de la Relații cu Clienții Cosmote Telekom: trebuie să urmezi ramura de reziliere abonament, dacă ești pe abonament (pentru prepaid am să revin după ce mă duc la o reprezentață Cosmote și să știu exact care este scurtătura pentru a intra în legătură directă cu un operator la Relații cu Clienții Cosmote Telekom).

Scurtătura pentru a intra în legătură cu un operator Cosmote Telekom din cadrul Relații cu Clienții este: suni la 1234 apoi tasta 1 pentru română și apoi 2420 – ramura de reziliere, 0 este pentru a intra în legătură cu un operator Cosmote Telekom.

Sper să vă fie de folos această informație. Distribuie mai departe dacă ți-a fost de ajutor acest articol. Mulțumesc.

33 Thoughts to “Cum intru în legătură cu un operator la Relații cu Clienții Cosmote”

  1. Am reziliat contractul cu romtelecom din 27 decembrie 2017 si imi vin facturi continuu.P LUNA IANUARIE AM PLATITO,CU CEA DIN FEBRUARIE CE FAC? PACHETUL ESTE PE NUMELE ***************** .Am avut telefon **********.Astept un raspuns

    (Acest comentariu a fost moderat pentru că conținea date cu caracter personal)

  2. cei de la relati cu clintei de la telekom sunt nepasatori si iti vorbesc in dodi peste o luna scap de abonament si abea astept nu poti rezolva nimic cu ei telefon si abea asteapta sa scape de apel din cauza asta nu imi mai prelungesc abonamentul

    1. Cum se poate sa fi furat in asa fel ,cu facturi aberante ,,cand omul isi face abonament mare si acum apar facturi in asa minciuna asi dori sa stiu cat net trebuie sa ai folosi pt suma de 1600ron si nu e destul asta urmatoare luna e tot in crestere cu cost suplimentar,,,dar mentionez pe telefon e inchisa conexiunea si folosesc net wi-fi,,cum explicat asa furt de abonament

  3. O matusa a avut probleme cu un abonament de la telekom (nu se mai putea suna si nu mai primea niciun apel) am sunat la relatii clienti de pe un telefon din alta retea, eu fiind la peste 100 km distanta de matusa.
    Cei de la relatii mi-au cerut CNPul sau codul de abonat al titularului, dar nu am avut decat numarul de telefon cu problema si numele titularului. Trei operatori mi-au spus ca nu ma pot ajuta fara CNP.
    Nu inteleg, abonamentul (numarul) telekom si nu sunt capabili „sa ma identifice” (citat din operatorii telekom) DOAR dupa numarul de telefon!?!
    Concluzia mea: au o baza de date „varza” sau operatori nepasatori.

    1. Dacă doriți rezilierea contractului atunci ar trebui să citiți cu atenție contractul dumneavoastră și să aflați următoarele:
      – în cât timp vă expiră contractul
      – sumele ce le datorați dacă reziliați contractul înainte de termen

      De obicei sumele variază dacă doriți rezilierea contractului între 6 luni și 12 luni, între 0 și 6 luni. De aceea uitați-vă atent sau duceți-vă la un centru Telekom (atenție nu reprezentanță Telekom, cum ar fi Germanos pentru că respectivii nu au acces la datele contractului dumneavoastră) și întrebați.

      Sper că acest răspuns v-a fost de folos și vă doresc o zi bună.

  4. as dori totusi sa stiu daca exista un program,unde sa-mi pot verifica convorbirile,numerele formate,daca exista va rog sa ma ajutati sa accesez pagina respectiva si sa pot beneficia ori de cate ori am nevoie.va multumesc!

    1. Recent, Cosmote și Romtelecom au devenit Telekom, brandul nemțesc de telecomunicații fixe și mobile.

      Au schimbat site-ul, iar în acest moment dacă există un cont creat se poate loga aici https://www.telekom.ro/ în partea din dreapta sus sunt două link-uri Autentificare și Înregistrare.

      Ar trebui ca în cont să puteți efectua și urmării ceea ce vă interesează.

      O seară plăcută!

  5. Interesant , foarte interesant , tot in luna martie 2014 am fost si eu furat
    tot cu 5 euro si se pare ca singura varianta ce-mi ramane ( eu am pastrat sms-urile venite de la ei ) , este actionarea in instanta . 5 euro nu reprezinta o avere insa ma simt aiurea , ei raporteaza profituri de miliarde in timp ce noi suntem supusi la acest gen de umilinta

    1. Sunați la Relații cu Clienții Cosmote și dacă sunteți titularu puteți de pe cartela să activați roaming-ul pentru abonament

  6. Merge este ok , azi 20 mai 2014 ! Am putut vorbi cu un operator.

    1234 apoi 15210

    Daca sunt liniile ocupate formati in continuare 1 apoi introduceti nr dvs. de tel apoi tasta # si o sa fiti sunat de ei.

  7. Am incarcat cartela cu 5 euro sambata si am activat extraoptiunea cu 2000 minute, primind si mesaje ca beneficiez de 2000 minute, 2000 sms, etc, erau 4 mesaje. Dupa ce m-am asigurat ca mi-am incarcat extraoptiunea am sters mesajele sa am agenda de mesaje libera. Am vorbit in acest timp cam 2 ore ceea ce nu justifica pentru 5 euro cum am incarcat sa pot vorbi atat. Deci m-au furat. Azi, marti sunt notificata ca nu mai am minute in cont (desi incarcasem cu 5 euro pentru extraoptiunea mea), iar operatorul imi raspunde foarte obraznic ca nu am activat-o. L-am intrebat de unde stie ca am sters mesajele primite si nu a vrut sa-mi raspunda. Acum doua luni mi-au blocat cartela si a trebuit sa-mi cumpar alta. O sa fac sesizare pentru ca nu se mai poate. Aceste practici de hotie nu mai trebuie sa continue si asta pentru ca la conducerea acestor firme de comunicatie sunt niste hoti straini de tara.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.