Nokia intră într-un parteneriat cu ONE pentru eradicarea sărăciei
Londra, 11 iunie 2013 – Capitalizând puterea tehnologiei mobile, Nokia a intrat într-un parteneriat cu The ONE Campaign pentru a susţine misiunea organizaţiei de a eradica sărăcia extremă din întreaga lume. Astăzi se lansează noua campanie ONE agit8, dezvoltată în jurul muzicii, pentru a arăta progresul incredibil în această misiune şi pentru a amplifica chemarea la acţiune. Sărăcia extremă s-a înjumătăţit în ultimii 20 de ani, iar cifrele arată că ea ar putea fi practic eliminată până în 2030 – însă doar dacă acţionăm acum. Campania include o platformă muzicală digitală unde pot fi accesate noi înregistrări video ale unor cântece de protest clasice, un nou film care va fi proiectat pe faţada iconică a clădirii Tate Modern din Londra şi concerte live improvizate. Nokia reprezintă “vocea vizuală” a acestei campanii media globale, contribuind la răspândirea mesajului prin imagini surprinse în întreaga lume.
Imagini evocatoare realizate de fotojurnalişti renumiţi, bloggeri, fotografi amatori şi celebrităţi din întreaga lume folosind un smartphone Nokia Lumia 920 vor fi proiectate pe Tate Modern în serile de 11-13 iunie. În plus, Nokia încurajează membrii comunităţii sale online să îşi facă auzite vocile prin realizarea şi partajarea de imagini, poveşti şi experienţe care susţin tema ONE “Progres prin protest”. Imaginile, inspirate de cântece de protest, pot fi vizualizate şi partajate pe Twitter folosind hashtag-ul oficial #nokiaxONECampaign sau pot fi încărcate pe pagina de Facebook globală a Nokia (facebook.com/Nokia).
“O credinţă comună în conectarea oamenilor a facilitat acest parteneriat stimulant şi dinamic”, a declarat John Nichols, Global Brand Director, Nokia. “Prin tehnologia noastră foto de vârf şi forţa imaginilor, care ajută la creşterea conştientizării unor probleme globale şi aduce oamenii împreună, suntem dedicaţi răspândirii mesajului şi misiunii acestei organizaţii incredibile.”
ONE va folosi fotografiile de înaltă calitate generate de utilizatorii Nokia pentru a inspira milioane de oameni să susţină activităţile continue de advocacy ale organizaţiei privind eradicarea sărăciei extreme şi a bolilor ce pot fi prevenite în întreaga lume. Vizitatorii one.org/protestsongs vor găsi aici fotografii captivante realizate cu terminale Nokia, alături de un grup divers de artişti ce reinterpretează în stilul lor cântece de protest clasice. Site-ul web va include înregistrări video ale acestor reprezentaţii, de la artişti cu faimă internaţională până la artişti de stradă şi va oferi utilizatorilor posibilitatea de a-şi face auzită vocea în lupta împotriva sărăciei extreme.
“Advocacy înseamnă, în esenţa sa, o experienţă colectivă, o mişcare menită să fie împărtăşită cu ceilalţi,” a declarat Jeff Davidoff, Chief Marketing Officer, ONE. “Oamenii împărtăşesc experienţele lor prin imagini, astfel că Nokia este partenerul perfect pentru ca membrii noştri să se conecteze şi să se alăture campaniei pentru eradicarea sărăciei extreme.”
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-103532497-4413-67df3f9887d39' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=13.8.1#blog_id=103532497&post_id=4413&origin=damianirimescu.ro&obj_id=103532497-4413-67df3f9887d39&n=1' data-name='like-post-frame-103532497-4413-67df3f9887d39' data-title='Apreciază sau republică'><h3 class="sd-title">Apreciază:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Apreciază</span></span> <span class="loading">Încarc...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>