Campanie UE pentru informarea consumatorilor
Ați văzut cu toți recent la televizor, reclama aceea cu rochia. Aceea în care acel tip zice „auzi, dar știți cine sunt eu? Sunt cetățean european și am drepturi”. Aceea reclamă este o campanie UE pentru informarea consumatorilor că au drepturi. Ceea ce mă uimește pe mine, este timpul apariției ei în România noastră. Tocmai acum? Și de ce? Înainte nu era posibil probabil nu? De ce să facem o campanie UE pentru informarea consumatorilor în privința drepturilor lor.
Știți ce mă face pe mine să cred? Că România este o țară înapoiată! Sau doar șmecherii au dreptul să știe? De fapt nici ei nu cred că știau de asta. De dreptul lor ca și „cetățean european”. Trăiam odinioară cu impresia că doar în Occident există aceea regulă cu, plătești, încerci, returnezi, primești banii înapoi. Acum, oare degeaba să se fi făcut această campanie? Știți cum e cu românii, e greu până se dezvață de un lucru.
Și ca să am un argument pe ceea ce zic, mai țineți minte reclama la piesele Dacia cu hologramă? Cu tipul ăla cu „hologramă?! Ce ai domne aici merge pe încredere!”. Cam așa ceva și la noi. Degeaba se face o campanie UE pentru informarea consumatorilor, dacă noi românii nu vrem să ne schimbăm mentalitatea. Bine, ok, recunosc, poate că mă pripesc, dar poate că acum era momentul să apară această campanie.
Odată ce magazinele online înfloresc pe zi ce trece. Mai ales că, am observat, eMag își face reclamă agresiv! Sau să fie altul motivul?
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-103532497-3286-6795127c779da' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=13.8.1#blog_id=103532497&post_id=3286&origin=damianirimescu.ro&obj_id=103532497-3286-6795127c779da&n=1' data-name='like-post-frame-103532497-3286-6795127c779da' data-title='Apreciază sau republică'><h3 class="sd-title">Apreciază:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Apreciază</span></span> <span class="loading">Încarc...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>
Tratând fiecare client cu respect, companiile vor obține un mare avantaj competitiv în actuala economie de piațăCampania vizează totodată şi iniţierea unui dialog cu comunitatea de afaceri. Operatorii economici trebuie la rândul lor să cunoască şi să respecte drepturile consumatorilor şi să conştientizeze că a fi deschişi către consumatori poate reprezenta un atu pe piaţa competitivă în care activează.“Un consumator din România are aceleași drepturi fundamentale ca orice alt cetățean european – regulile de bază sunt aceleași ca în Germania sau Franța. Trebuie doar să facem uz de aceste drepturi și să fim activi în apărarea lor” – a declarat ambasadorul campaniei, Daniela Nane. “Mai mult, companiile vor înțelege că, tratând fiecare client cu respect, vor obține un mare avantaj competitiv în actuala economie de piață”.