Reclamă Adidas break free

Rareori îmi este dat să văd o reclamă la un produs atât de faină și atât de puternică emoțional. Reclama creată de un student de 26 de ani pe numele de Eugene Merher, a devenit virală, iar Adidas o ignoră. Nasol Adidas, nasol!

Reclama de 1 minut și 40 de secunde, spune povestea unui bătrân, fost alergător la maratoane, care-și petrece timpul într-o casă de bătrâni cam monotonă. Asta până într-o zi când își regăsește vechea pereche de adidași cu care obișnuia să alerge la aceste maratoane.

În momentul în care îi pune în picioare încearcă să alerge și dorește să iasă afară, dar întreg personalul de la casa de bătrâni este împotrivă. Acesta se antrenează și încearcă, eșuând aproape de fiecare dată. Când personalul de la casa de bătrâni îi ia adidași, ceilalți rezidenți îi fac un cadou bătrânelului și îi readuc adidași, creându-i oportunitatea perfectă de a evada, stopând întreg personalul medical.

De altfel, reclama se numește „Break Free” – a evada. Este o reclamă cu un puternic mesaj emoțional, niciodată să nu te lași, întotdeauna să încerci să evadezi din monotonie.

Adidas însă ignoră această reclamă care probabil cucerește internetul pe fiecare minut. Chiar dacă viralizarea acesteia îi aduce un plus, ei ignoră și nu dau nici măcar un mulțumesc.

Voi ce părere aveți?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.