O campanie inedita pentru Biz
De la bun inceput v-as ruga sa va folositi imaginatia. Cititi randurile, cuvintele pe care am sa le scriu, proiectate vizual in mintea voastra. Campania pe care eu o am in minte si sper sa o vizualizati, ar fi in felul urmator. Stiu ca sunt cam direct, dar asa imi place mie sa fiu. Cum revista Biz se adreseaza tinerilor manageri cuprinsi intre varstele de 25-45 de ani, m-am gandit la o anumita reclama de promovare vizuala. As incepe cu niste copii ce colectioneaza cartonase valoroase cu fotbalisti. Neavand anumite cartonase pentru a-si completa colectia, un copil isi ia dublurile si se duce la alti copii pentru a face rost de pretiosul(ele) cartonas(e). Automat acel copil se transforma intr-un om cu un potential simt al manageriatului. Are deja un simt al valorii, indusa de aprecierea cartonasului lipsa, sa spunem. M-as axa pe aceasta promovare, dorind sa aduc la lumina, ca inca de mici copii noi suntem niste biznitari. Punem valoare pe lucruri, iar ca sa obtinem ce nu avem facem trade. Imi imaginez scena avand loc, in spatele unui bloc cu mai multi copii, uimiti de acele cartonase nevaloroase pentru Adi, sa-l numim asa, caruia ii lipseste un singur cartonas. Ceilalati copii mirati, fac ochii mari si sunt nerabdatori sa-si dea cartonasul atat demult ravnit. Dar daca apare un alt copil, Damian, care de asemenea cunoaste si el valoarea cartonasului? Acum intervine partea interesanta, as spune eu. Cum se face trade-ul intre acesti doi copii care amandoi cunosc si au simtul business-ului ?
As putea sa pun acolo sa las o mica pauza pe imaginea respectiva, cum cei doi copii sunt fata in fata, ochii in ochii, ca la duelurile cu cowboy, asteptand miscarea celuilalt si tocmai si atunci apare logo-ul revistei Biz cu un fel de text ce scrie : „Vrei sa stii ce ai de facut in astfel de momente? Citeste revista Biz, noi iti spunem trend-ul, valorile si directia pietei !„.
Daca as fi avut timp si resursele necesare as fi pus totul intr-o reclama regizata de mine si atunci aceste cuvinte nu si-ar mai fii avut rostul. Campania as numi-o „De mici copii suntem Biznitari, de ce sa nu devii pro ? Citeste Revista Biz„.
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-103532497-1359-675dd9afd8daa' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=13.8.1#blog_id=103532497&post_id=1359&origin=damianirimescu.ro&obj_id=103532497-1359-675dd9afd8daa&n=1' data-name='like-post-frame-103532497-1359-675dd9afd8daa' data-title='Apreciază sau republică'><h3 class="sd-title">Apreciază:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Apreciază</span></span> <span class="loading">Încarc...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>