Cum să creşti Facebook Reach-ul
Facebook Reach este cea mai importantă metrică pe Facebook.
Dacă nu știi cum să-ţi atingi utilizatorii care îţi urmăresc blog-ul pe Facebook, vei eșua, indiferent de cât de multe like-uri ai la pagină. Deci, în acest articol voi vorbi despre cele mai bune recomandări ale mele pentru a ajunge la cât mai mulți utilizatori de pe Facebook. Bucurați-vă!
1. Foloseşte Hashtag-uri
Astăzi hashtag-urile sunt peste tot și ai nevoie să înveți cum să le foloseşti pentru a îţi atinge targetul pe Facebook. Începe prin căutarea unor hashtag-uri relevante și virale, verifică dacă hashtag-urile pe care doreşti să le utilizezi sunt deja folosite de către oameni. Puteți căuta hashtag-uri prin intermediul Graph Search sau prin adăugarea hashtag-ului la acest link: https://www.facebook.com/hashtag/your_hashtag.
De exemplu, dacă doresc să văd cât de folosit este hashtag-ul #advertisingagency, link-ul de mai sus va arăta cam aşa:
https://www.facebook.com/hashtag/advertisingagency
Imediat observ că există o grămadă de oameni care folosesc acest hashtag. Putem găsi, de asemenea, hashtag-uri relevante și populare, cu ajutorul Trending, o nouă caracteristică a Facebook.
2. Comentează pe blog-uri cu plugin de comentarii prin intermediul Facebook
Nu ştiu sigur câte blog-uri româneşti au această metodă de comentariu, fiecare dintre noi trebuie să-şi găsescă blog-uri relevante pentru targetul său şi la cele mai relevante articole să publice un comentariu prin intermediul facebook, dar nu cu contul personal, ci cu pagina de facebook al cărui reach se doreşte a fi mărit.
Exemplu:
3. Foloseşte imagini
În 2014 totul pe social media este despre imagini. Recomandarea mea este să utilizați imagini de înaltă calitate, imagini ciudate, imagini personale, imagini cu modul în care se pot folosi produsele – serviciile promovate pe respectiva pagină de facebook.
Ai ceva de adăugat? Te rog să adaugi un comentariu în secțiunea de mai jos! 🙂
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-103532497-5122-678e3dc50a957' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=13.8.1#blog_id=103532497&post_id=5122&origin=damianirimescu.ro&obj_id=103532497-5122-678e3dc50a957&n=1' data-name='like-post-frame-103532497-5122-678e3dc50a957' data-title='Apreciază sau republică'><h3 class="sd-title">Apreciază:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Apreciază</span></span> <span class="loading">Încarc...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>
Bun pont!
facebook hashtags are dead ,de fapt s-au nascut asa ; haha @Ciprian
Traim intr-o tara democrata, deci fiecare e liber sa creada ceea ce doreste sufletelul sau. 🙂
Din punctul meu de vedere, comentariul tau = spam! 😀
Foarte interesant, Voi incerca si metoda aceasta 😉 Multam pentru ponturi .
Placerea a fost a mea! 🙂